Monster MMORPG Game Official Forum » Forum Games » Roleplaying » PokeGames(Hunger Games,Pokemon Edition)(Not accepting anyone anymore)
  • 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 14
Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PokeGames(Hunger Games,Pokemon Edition)(Not accepting anyone anymore)
#1
Big Grin 
Plot: There was a place that used to be called North America. It got trashed by a lot of wars apparently,so one day a place called Panem rises from the rubble with a Capitol surrounded by 13 districts. And then another war raged. 12 districts were defeated while the 13th was obliterated completely. Now the Capitol invented something called the Hunger Games where each District sends 2 tributes, a boy and a girl, to fight against one another. The one who survives the Games is declared the victor and will live a life full of pleasure or whatever. (Yeah it kinda sucks but I tried to recollect as best as I can so >->)

So one day,you were chosen as one of the Tributes. And that's where everything begins.

Form:

Name:
Age:
Gender:
Weapon(optional,could also be the Pokemon's moves):
Personality:
Pokemon Breed:
District:
Appearance:

Ok so here's my Form:

Name: Glacé Blizzario
Age: 15
Gender: Female
Weapon(optional,could also be the Pokemon's moves): Her best Attacks are Ice Beam and Blizzard.
Personality: She's kind of shy. She is very sensitive,so if you get on her bad side,just watch out. She's also pretty kind if you get to know her very well.
Pokemon Breed: Glaceon
District: 4
Appearance: Just a normal Glaceon,nothin really special.

Yeah um you can choose your stylists and trainers( like Haymitch is to Peeta and Katniss). The Stylists and Trainers MUST be legendaries. You can't be a legendary only the Stylists and Trainers. Um we'll start when we have at least like maybe 10-15 people in the Rp. The rest of the spots will be random Pokemon who will be killed instantly at the start of the Games.
[Image: 2vkani9.jpg]
Small words FTW 8D
#2
Name: Tobias Sable
Age:13
Gender: Male
Weapon: Substitute, Shadow Claw, Faint Attack, Toxic
Personality: He's a prankster, and always takes things lightheartedly. However, he is a very skilled and tactical fighter. master at camouflage and Stealth.
Pokemon Breed: Kecleon (Trololololol)
District: 5
Appearance: Carries a charm in the shape of the Eye of Horus. other than that, nuthin much.





WAIT YOU'RE 15?
And Joltik cannot beat feraligatr.
And you seplled feraligatr wrong. Tongue
You tell lies.
But that's not the point. I will definitely troll in this RP.
Cuz I'm kecleon.
[Image: FeraligatrSig.png]
LIKE A BOSS

#3
You better not troll in this Rp!! You could get kicked out of it by moi!~
I wanted Glace to be 15 cuz 15 is my third lucky number >->
I spelled Feraligatr wrong oops sorry lol I'll fix that later~
Joltik can toats beat Feraligatr cuz of Type Advantage~
Oh and your form has been accepted as long as you don't troll!! This is serious stuff ya know! Everything in the Hunger Games is serious!
[Image: 2vkani9.jpg]
Small words FTW 8D
#4
Your form has been accepted and now I have to go to school _-_
[Image: 2vkani9.jpg]
Small words FTW 8D
#5
(11-15-2012, 02:18 AM)icyaquapiplup Wrote: Your form has been accepted and now I have to go to school _-_
D'aw....... no trolling?
Meaning no using a Toxiced Shadow Claw to kill people?
Oh, fyi I'm skilled at the BW-style shadow claw. Where it comes out of your shadow...
[Image: FeraligatrSig.png]
LIKE A BOSS

#6
Well I guess you can combine your moves once the Games start. For now just try to be serious~
[Image: 2vkani9.jpg]
Small words FTW 8D
#7
(11-15-2012, 09:30 AM)icyaquapiplup Wrote: Well I guess you can combine your moves once the Games start. For now just try to be serious~
It's hard to be serious when your avatar is a british cleffa holding a teacup...
but I can try.
*Puts on mock serious face*
And my stylist is Latias and my coach is Giratina. Cuz he disappears too...
[Image: FeraligatrSig.png]
LIKE A BOSS

#8
(11-15-2012, 10:39 AM)ShockZekrom Wrote:
(11-15-2012, 09:30 AM)icyaquapiplup Wrote: Well I guess you can combine your moves once the Games start. For now just try to be serious~
It's hard to be serious when your avatar is a british cleffa holding a teacup...
but I can try.
*Puts on mock serious face*
And my stylist is Latias and my coach is Giratina. Cuz he disappears too...
Latias and Giratina? I hate you now .-. Consider yourself as an enemy with my Character~
My Stylist shall be Articuno and my Trainer/Coach will be Deoxys~
[Image: 2vkani9.jpg]
Small words FTW 8D
#9
(11-15-2012, 10:51 AM)icyaquapiplup Wrote:
(11-15-2012, 10:39 AM)ShockZekrom Wrote:
(11-15-2012, 09:30 AM)icyaquapiplup Wrote: Well I guess you can combine your moves once the Games start. For now just try to be serious~
It's hard to be serious when your avatar is a british cleffa holding a teacup...
but I can try.
*Puts on mock serious face*
And my stylist is Latias and my coach is Giratina. Cuz he disappears too...
Latias and Giratina? I hate you now .-. Consider yourself as an enemy with my Character~
My Stylist shall be Articuno and my Trainer/Coach will be Deoxys~
Those were my second picks...
But it makes sense. My stylist would've been meloetta
[Image: FeraligatrSig.png]
LIKE A BOSS

#10
Well now I just have to wait and hope that more people will join... Tho I kinda doubt it but you never know~
[Image: 2vkani9.jpg]
Small words FTW 8D
#11
(11-15-2012, 11:25 AM)icyaquapiplup Wrote: Well now I just have to wait and hope that more people will join... Tho I kinda doubt it but you never know~
Seems like a good concept... I havent ever roleplayed before...
at least, not an actual RP.
It seems fun.
[Image: FeraligatrSig.png]
LIKE A BOSS

#12
name: wayve (what else would it be)
normal name i usually don't use: Desiree vyron (last name is pronounced: vi-ron; don't ask)
age: 18 (i didnt know .-. im still old get use to it)
gender: female (yes i am male irl but again get use to it)
weapon: flame thrower, shadow ball, energy ball, psychic; i never leave without my lucky magic 13 ball
personality: in battle I'm very tough and hard headed, around friends I'm silly and light hearted
Pokemon breed: chandelure (my reason for this? cause starnote asked me)
district: 7 (be more fitting if it was 13 but again didnt know)
appearance: I'm a shiny chandelure what do you want from me?
stylist: i got myself a gardevoir as my stylist (don't they make wonderful stylist? and yes its a female)
trainer/coach: flygon when i was starting out, advanced to garchomp's training after a month (both male)
hello people of the light and fellow darksiders shall the darkness protect you!

[Image: blackwayve_sig_by_seviper3-d5cijum.jpg]
#13
Name: Mr.Strawhat
Age: 14
Gender: male
Weapon: Sandstorm, Crunch, Taunt, Earth quake
Personality: Quite harsh, likes to be lonely, only talks when necessary.
Pokemon Breed: Tyranitar
District:11
Appearance: Shiny Tyranitar
[Image: GildartzSigfinished.png]
Be Blinded By My Prowess
#14
Uchiha Clan, accepted.
Wave choose another district cuz 13 doesn't participate in the Hunger Games.
You can choose:
1
2
4
6
7
8
9
or
10

Oh and change the age cuz you're too old. Age range is 12-18~
[Image: 2vkani9.jpg]
Small words FTW 8D
#15
Im the only person in the whole world who knows nothing of the hunger games. *-*
Your life just got better. 

You're welcome.

[Image: k29ed.jpg]
#16
i havent seen it either ghost
#17
(11-16-2012, 11:27 AM)Ghost Wrote: Im the only person in the whole world who knows nothing of the hunger games. *-*
Dude if you want to join,at least google the Hunger Games or something! Then you can join~

Uh here's a place where you can learn some things about it: http://www.imdb.com/title/tt1392170/plotsummary
[Image: 2vkani9.jpg]
Small words FTW 8D
#18
Name: Shadow Night
Age:18
Gender:Male
Weapon: Fire Blast, Earthquake, Fly, Attract
Personality: Has a bit of a dark side when pushed to the limits. But overall a hot sexy guy haha
Pokemon Breed: Charizard
District:7
AppearanceBig Grinark Charizard
#19
Shadow,accepted!!~
[Image: 2vkani9.jpg]
Small words FTW 8D
#20
haha good!
#21
Star 
(11-16-2012, 11:23 AM)icyaquapiplup Wrote: Uchiha Clan, accepted.
Wave choose another district cuz 13 doesn't participate in the Hunger Games.
You can choose:
1
2
4
6
7
8
9
or
10

Oh and change the age cuz you're too old. Age range is 12-18~
i made the changes i should of known but wutev
hello people of the light and fellow darksiders shall the darkness protect you!

[Image: blackwayve_sig_by_seviper3-d5cijum.jpg]
#22
Ok now it's accepted! Btw when we start this RolePlay Wave, be sure to use third person please >->
I keep thinking that you're gonna do first person instead... Confused
[Image: 2vkani9.jpg]
Small words FTW 8D
#23
(11-16-2012, 03:41 PM)icyaquapiplup Wrote: Ok now it's accepted! Btw when we start this RolePlay Wave, be sure to use third person please >->
I keep thinking that you're gonna do first person instead... Confused
Signature bloop.
And I like the challenges. But everyone is Shiny!!!!!!!!!
Seriously.
Happy PokeGames!
[Image: FeraligatrSig.png]
LIKE A BOSS

#24
im not a shiny
#25
(11-17-2012, 08:55 AM)Shadow11770 Wrote: im not a shiny
Same color...
But whatever. Didn't think of Dark...
[Image: FeraligatrSig.png]
LIKE A BOSS

#26
ya same color but not the same type
#27
(11-17-2012, 09:01 AM)Shadow11770 Wrote: ya same color but not the same type
Dark/Flying?
[Image: FeraligatrSig.png]
LIKE A BOSS

#28
ya thats what a dark charizard is i believe
#29
[off-topic] didn't know dark pokemon had different typing from regular/gym leader's pokes...
[Image: images?q=tbn:ANd9GcQjk8wO2t6sHmKt_B-_FtO...vOjUyihBSc]
#30
(11-17-2012, 09:11 AM)Quanto_Konami Wrote: didn't know dark pokemon had different typing from regular/gym leader's pokes...
Didn't either.
:p
But I am every type, and no type.
[Image: FeraligatrSig.png]
LIKE A BOSS

  • 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 14

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Users browsed this thread: