Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Just got Pokemon W.2
#1
CoolYep still haven't tried it though, my bro got black 2.
[Image: GildartzSigfinished.png]
Be Blinded By My Prowess
#2
WOO! Another Monochrome 2 player! It's really cool how Unova's changed in the past two years. And I highly recommend trying out Join Avenue. There's just something about managing a mall that's fun.
...Uchiha, have I ever told you that I love your signature and avatar? Smile
WHEN FIRST I APPEAR, I SEEM MYSTERIOUS! But when explained, I'm nothing serious. :3
Find me on deviantART, FanFiction, or YouTube!
Co-Composer of the Monster MMORPG Soundtrack
#3
I also have this and I'm looking for a mew. I have a lot of great stuff on trade, hit me up!
"If you don't like your destiny, don't accept it. Instead, have the courage to change it the way you want it to be"
#4
(01-26-2013, 06:10 AM)TexasToast Wrote: WOO! Another Monochrome 2 player! It's really cool how Unova's changed in the past two years. And I highly recommend trying out Join Avenue. There's just something about managing a mall that's fun.
...Uchiha, have I ever told you that I love your signature and avatar? Smile
Thanks Blush
@Knost, I only have level 50 keldeo and level 6 oshawot
I will edit when I get my friend code
[Image: GildartzSigfinished.png]
Be Blinded By My Prowess
#5
i just restarted i have 6 badges a lvl47 samurott lvl43 lucario lv45 braviary lvl42 magmar a lvl41 tangrowth and a lvl42 zoroark
What if all the Ancient Greek Sculptures are actually Victims of Medusa 0_0
#6
I have white 2 and for anyone that is looking for a perfect nature, ivs, evs, and moveset pokemon let me know I can make you it easy for a price o.o

My current team on their is, Emboar, Lucario, Electrivire, Lapras, Tornadus Therian Form, and Zweilous just evolved I believe they are all around level 50 I just beat the dragon guy with lapras :3 but yeah lemme know I can create ANY pokemon for who ever needs it shiny/non shiny as well send me a pm or reply here o.o ill give u a price
[Image: tumblr_m8mm02adYC1qgqflko1_500.gif]
#7
Have fun playing White 2!
Current playing time: 321 Hours and 24 Minutes
"A man who's lost his pride can never be free" 
- Ramza Beoulve
#8
Okay my name is Drake friend code : 2624 1844 7697
[Image: GildartzSigfinished.png]
Be Blinded By My Prowess
#9
(01-26-2013, 12:20 PM)Lucius Wrote: I have white 2 and for anyone that is looking for a perfect nature, ivs, evs, and moveset pokemon let me know I can make you it easy for a price o.o

My current team on their is, Emboar, Lucario, Electrivire, Lapras, Tornadus Therian Form, and Zweilous just evolved I believe they are all around level 50 I just beat the dragon guy with lapras :3 but yeah lemme know I can create ANY pokemon for who ever needs it shiny/non shiny as well send me a pm or reply here o.o ill give u a price
You should trade something to get thundurus-t.
[Image: FeraligatrSig.png]
LIKE A BOSS

#10
(01-27-2013, 05:31 AM)ShockZekrom Wrote:
(01-26-2013, 12:20 PM)Lucius Wrote: I have white 2 and for anyone that is looking for a perfect nature, ivs, evs, and moveset pokemon let me know I can make you it easy for a price o.o

My current team on their is, Emboar, Lucario, Electrivire, Lapras, Tornadus Therian Form, and Zweilous just evolved I believe they are all around level 50 I just beat the dragon guy with lapras :3 but yeah lemme know I can create ANY pokemon for who ever needs it shiny/non shiny as well send me a pm or reply here o.o ill give u a price
You should trade something to get thundurus-t.
I can make myself a thundurs-t xD Like I said I can make any poke I want without Action Replay
[Image: tumblr_m8mm02adYC1qgqflko1_500.gif]
#11
How?! Btw anyone wanna battle/trade
[Image: GildartzSigfinished.png]
Be Blinded By My Prowess
#12
(01-27-2013, 07:22 AM)uchiha clan Wrote: How?! Btw anyone wanna battle/trade
My secret O_O just let me know what you want and I'll make it for a price xd

I'll make a topic about it

Edit: Topic is up if anyone is interested xd
[Image: tumblr_m8mm02adYC1qgqflko1_500.gif]
#13
Okay, now I have 2 badges, team : dewott lvl 17, magnemite lvl 16 pidove lvl 14
[Image: GildartzSigfinished.png]
Be Blinded By My Prowess
#14
(01-27-2013, 07:22 AM)uchiha clan Wrote: How?! Btw anyone wanna battle/trade
I would like to battle you Friend Code is: 1722-1920-5987
#15
Challenge Accepted Broski
[Image: GildartzSigfinished.png]
Be Blinded By My Prowess
#16
(01-28-2013, 01:12 AM)uchiha clan Wrote: Challenge Accepted Broski
I got your friend request
#17
Hmm, k

I'm sorry, i can't battle right now, give me 30 minutes Kay?
[Image: GildartzSigfinished.png]
Be Blinded By My Prowess
#18
I need a wifi team, any ideas?
[Image: GildartzSigfinished.png]
Be Blinded By My Prowess
#19
I want it to be mixed, 3 sweepers,3walls
[Image: GildartzSigfinished.png]
Be Blinded By My Prowess
#20
its so nice to see you guys here

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Users browsed this thread: