• 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 13
Thread Rating:
  • 4 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
All Team Communications
#1
Idk what to name the thread.. I can't remember from old forum.

This place is where you get to chat with other teams, arguments, etc. Don't spam team threads.

You can make amends with another team, ask for an alliance, or ask for a war.

This is the place for it.

--------------------------------------------------
Team List based on Strength :
1. Akatslowi
2. Crimson Talons
3. Team Chrono
#2
nice idea dei.this should come in handy.
Quote: Do you hear the Whisper Men The Whisper Men are near
If you hear the Whisper Men then turn away your ears
Do not hear the Whisper Men whatever else you do
For once you've heard the Whisper Men they'll stop. And look at you.
#3
TNH is the best!! Smile
[Image: 33db1vm.png]
#4
(06-24-2011, 07:29 AM)ItsHowIRoll Wrote: TNH is the best!! Smile

Agreed Sleepy ^_^
#5
Hmm TNH is the best alright Huh
[Image: ZekromSig.png]

Credits to SparrowHawk
#6
Every last team is going down by TNH. Big Grin

We are not good or bad.. just neutral XD
#7
lol dei.gl to you...ur probably right tho
and make my sig already!
Quote: Do you hear the Whisper Men The Whisper Men are near
If you hear the Whisper Men then turn away your ears
Do not hear the Whisper Men whatever else you do
For once you've heard the Whisper Men they'll stop. And look at you.
#8
(06-25-2011, 01:04 AM)orboknown Wrote: lol dei.gl to you...ur probably right tho
and make my sig already!

I can't do anime or stuff anymore ><

I lost all practice. I can do monsters and pokemon though. I hardly make sigs or avatars anymore, got bored of it.

#9
alright...nvm then..
Quote: Do you hear the Whisper Men The Whisper Men are near
If you hear the Whisper Men then turn away your ears
Do not hear the Whisper Men whatever else you do
For once you've heard the Whisper Men they'll stop. And look at you.
#10
team teams blah blah blah Big Grin i like to see which team is the best? ofcourse we can't answer nowSmile
#11
*yawn*

Team Chrono will win simply because we have an original name.

Nah, it takes more than that.

Besides, to soon to think about this, remember, your power can be lost at any time.
CeFurkan Wrote:
@Nitz_X u really should leave this game
[Image: kSLYA.png]
#12
(06-25-2011, 05:28 AM)Nitz_X Wrote: *yawn*

Team Chrono will win simply because we have an original name.

Nah, it takes more than that.

Besides, to soon to think about this, remember, your power can be lost at any time.

Nah. FirexMaster, Dark_Flamez, and me all have awesome accounts with several level 100s Smile

If it was just us 3, we would own you all Dodgy

The rest are training splendidly ^_^
#13
You THINK you would own us all....Just wait until beta, then we will all have our accounts, and you will go down dei.
[Image: KelviceSig.jpg]
#14
(06-25-2011, 06:39 AM)ShinyHydreigon Wrote: You THINK you would own us all....Just wait until beta, then we will all have our accounts, and you will go down dei.

I know I can and I will. Not as one person but as a team. Team Night Hawks 4 life!
#15
meh.i harbor almost no grudges among teams,so ill stay outta this banter unless my team boss tells me to get involved
Quote: Do you hear the Whisper Men The Whisper Men are near
If you hear the Whisper Men then turn away your ears
Do not hear the Whisper Men whatever else you do
For once you've heard the Whisper Men they'll stop. And look at you.
#16
team DARK thinks thier stronger than GHOST UNIT, what a funny joke xD
Your life just got better. 

You're welcome.

[Image: k29ed.jpg]
#17
(06-29-2011, 06:08 AM)Ghost Wrote: team DARK thinks thier stronger than GHOST UNIT, what a funny joke xD

Well, Ghost Unit will be Team Night Hawk's one and only ally. Sleepy

Team Dark is a noob team Dodgy new* team
#18
(06-29-2011, 06:25 AM)Deidara Wrote:
(06-29-2011, 06:08 AM)Ghost Wrote: team DARK thinks thier stronger than GHOST UNIT, what a funny joke xD

Well, Ghost Unit will be Team Night Hawk's one and only ally. Sleepy

Team Dark is a noob team Dodgy new* team
wait wait wait.did dei lose that pvp match??
Quote: Do you hear the Whisper Men The Whisper Men are near
If you hear the Whisper Men then turn away your ears
Do not hear the Whisper Men whatever else you do
For once you've heard the Whisper Men they'll stop. And look at you.
#19
Words are always empty unless backed up by actions.
Just your not so typical Gunblade Master.
mnxenx001 is my hero. If you dont know who that is...

Look 'em up on DA or Furaffinity.
Heh you didnt hear it from me.
#20
(06-29-2011, 07:03 AM)orboknown Wrote:
(06-29-2011, 06:25 AM)Deidara Wrote:
(06-29-2011, 06:08 AM)Ghost Wrote: team DARK thinks thier stronger than GHOST UNIT, what a funny joke xD

Well, Ghost Unit will be Team Night Hawk's one and only ally. Sleepy

Team Dark is a noob team Dodgy new* team
wait wait wait.did dei lose that pvp match??

He cheated. His Volshii did 0 damage twice and my Fightengu died.

Anyways he kept annoying me.
#21
(06-29-2011, 07:04 AM)Deidara Wrote:
(06-29-2011, 07:03 AM)orboknown Wrote:
(06-29-2011, 06:25 AM)Deidara Wrote:
(06-29-2011, 06:08 AM)Ghost Wrote: team DARK thinks thier stronger than GHOST UNIT, what a funny joke xD

Well, Ghost Unit will be Team Night Hawk's one and only ally. Sleepy

Team Dark is a noob team Dodgy new* team
wait wait wait.did dei lose that pvp match??

He cheated. His Volshii did 0 damage twice and my Fightengu died.

Anyways he kept annoying me.

ah lol.
Quote: Do you hear the Whisper Men The Whisper Men are near
If you hear the Whisper Men then turn away your ears
Do not hear the Whisper Men whatever else you do
For once you've heard the Whisper Men they'll stop. And look at you.
#22
(06-29-2011, 07:09 AM)orboknown Wrote:
(06-29-2011, 07:04 AM)Deidara Wrote:
(06-29-2011, 07:03 AM)orboknown Wrote:
(06-29-2011, 06:25 AM)Deidara Wrote:
(06-29-2011, 06:08 AM)Ghost Wrote: team DARK thinks thier stronger than GHOST UNIT, what a funny joke xD

Well, Ghost Unit will be Team Night Hawk's one and only ally. Sleepy

Team Dark is a noob team Dodgy new* team
wait wait wait.did dei lose that pvp match??

He cheated. His Volshii did 0 damage twice and my Fightengu died.

Anyways he kept annoying me.

ah lol.

WHAT BLACK MAGIC IS THIS!
Just your not so typical Gunblade Master.
mnxenx001 is my hero. If you dont know who that is...

Look 'em up on DA or Furaffinity.
Heh you didnt hear it from me.
#23
(06-29-2011, 07:19 AM)Squall Xepher Wrote:
(06-29-2011, 07:09 AM)orboknown Wrote:
(06-29-2011, 07:04 AM)Deidara Wrote:
(06-29-2011, 07:03 AM)orboknown Wrote:
(06-29-2011, 06:25 AM)Deidara Wrote: Well, Ghost Unit will be Team Night Hawk's one and only ally. Sleepy

Team Dark is a noob team Dodgy new* team
wait wait wait.did dei lose that pvp match??

He cheated. His Volshii did 0 damage twice and my Fightengu died.

Anyways he kept annoying me.

ah lol.

WHAT BLACK MAGIC IS THIS!

lmao squall
Quote: Do you hear the Whisper Men The Whisper Men are near
If you hear the Whisper Men then turn away your ears
Do not hear the Whisper Men whatever else you do
For once you've heard the Whisper Men they'll stop. And look at you.
#24
(06-29-2011, 07:04 AM)Deidara Wrote:
(06-29-2011, 07:03 AM)orboknown Wrote:
(06-29-2011, 06:25 AM)Deidara Wrote:
(06-29-2011, 06:08 AM)Ghost Wrote: team DARK thinks thier stronger than GHOST UNIT, what a funny joke xD

Well, Ghost Unit will be Team Night Hawk's one and only ally. Sleepy

Team Dark is a noob team Dodgy new* team
wait wait wait.did dei lose that pvp match??

He cheated. His Volshii did 0 damage twice and my Fightengu died.

Anyways he kept annoying me.
Yup(: LOL
Your life just got better. 

You're welcome.

[Image: k29ed.jpg]
#25
but CeFurkan say : Real clan thing will be coded later. You can not compose clans in the game yet.

I'm heatshot Smile I'm Turkish forum moderator and MonsterMMOPRG Chat Moderator..

I registered English forum now.. Smile
^^Thanks for this signature to SparrowHawk^^
[Image: ArceusHeatshot.png]
Game Assistant-Turkish Forum Lead Moderator

#26
(06-29-2011, 07:20 PM)heatshot Wrote: but CeFurkan say : Real clan thing will be coded later. You can not compose clans in the game yet.

I'm heatshot Smile I'm Turkish forum moderator and MonsterMMOPRG Chat Moderator..

I registered English forum now.. Smile

welcome to the english forum Smile
Quote: Do you hear the Whisper Men The Whisper Men are near
If you hear the Whisper Men then turn away your ears
Do not hear the Whisper Men whatever else you do
For once you've heard the Whisper Men they'll stop. And look at you.
#27
Team Bla blA bLa!!!!!!!!!!!!!!! For the Epic dominantion
[Image: miyavis.png]
#28
(06-30-2011, 02:00 AM)Miyavi Wrote: Team Bla blA bLa!!!!!!!!!!!!!!! For the Epic dominantion
haha.win=miyavi
Quote: Do you hear the Whisper Men The Whisper Men are near
If you hear the Whisper Men then turn away your ears
Do not hear the Whisper Men whatever else you do
For once you've heard the Whisper Men they'll stop. And look at you.
#29
(06-29-2011, 07:20 PM)heatshot Wrote: but CeFurkan say : Real clan thing will be coded later. You can not compose clans in the game yet.

I'm heatshot Smile I'm Turkish forum moderator and MonsterMMOPRG Chat Moderator..

I registered English forum now.. Smile

I know but this isn't in game o-o It's forum. We've had teams in our previous forum as well.

Team UberFail FTW
#30
TEAM DARK KIDZ!!!!!!! ahh
  • 1(current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ...
  • 13

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Users browsed this thread: